Tuesday, 8 September 2009

Bundaku Tercinta

Bunda...

Engkau bagaikan cahaya dalam hati...

Engkau mengasihiku penuh cinta...



Bunda...

Engkau memberiku kehangatan...

Engkau selalu menghiburku dikala aku bersedih...

Engkau mengisi hari-hariku dengan kasihmu...



Oh, Bundaku...

Kasihmu bagaikan cahaya...

Cintamu bagaikan rembulan yang selalu ada dalam hatiku...



Oh, Bundaku tercinta...

Maafkan segala kesalahnku...

Maafkan segala perbuatanku yang sangat tidak patut...



Bunda...

Bagaimana aku dapat membalas kebaikanmu...

Aku terlalu banyak berbuat salah padamu...



Bunda...

Aku mohon,

Tuntunlah aku mengikuti jejakmu...

Menjadi seseorang yang dapat melakukan banyak kebaikan...



Bunda...

Aku mencintaimu...

Mencintaimu dengan sangat...



Bunda...

Aku berjanji akan menjadi seseorang yang dapat kau banggakan...

Yang dapat menjaga nama baikmu

0 Komentar:

Post a Comment